UR Pedagogiska Frågor

Utmanande undervisning i pandemin : Tänkbara framtidsscenarier

Del 2. Scenarioplanering handlar om krisberedskap. Skolan behöver på alla nivåer planera för flera olika scenarier inför starten av kommande termin. Hör Carl Heath, utbildningsdirektör på RISE, berätta. Frågorna diskuteras även av en panel bestående av Annika Agélii Genlott, SKR, Lars Lingman, RISE, Aurora Lindberg, SPSM och Anders Duvkär, Skolverket. Moderator Sandra Wissting, RISE. Inspelat den 17 juni 2021 i Stockholm inom projektet Skola hemma. Arrangörer: RISE och UR.
  • Actors: Carl HeathAnnika Agélii GenlottLars LingmanAurora LindbergAnders DuvkärSandra Wissting;
  • Originaltitel: Utmanande undervisning i pandemin : Tänkbara framtidsscenarier
  • Bolag: UR och RISE
  • Produktionsår: 2021
  • Ämnen: Pedagogiska frågor Kvalitetsarbete och skolutveckling Skola och samhälle