2018-11-27

Inspiration med interaktion

På vår Facebooksida får du massor av inspiration till film i din undervisning. Bidra i filmdiskussionen och dela din filmglädje med oss.

Med din hjälp vill vi att vår Facebooksida ska vara ett levande verktyg för hur film kan användas i undervisningen. På sidan rekommenderar vi filmer från Film och Skola som är kopplade till särskilda teman, ämnen eller händelser. Vi ger även inspiration till övningar och arbete kring filmer så att du på bästa sätt kan arbeta med film i din skola.

Du som användare av vår tjänst och expert i själva undervisningen kan bidra till att göra tjänsten ännu bättre. Dela med dig av dina tips och låt oss veta vad du önskar för film eller tips från oss eller lärarkollegor ute i landet.

Håll diskussionen levande tillsammans med oss på Facebook!

Facebookloggan