Hoppa till innehåll
  Vänligen logga in för att se på film

Här kan du skapa ett klipp

Obs! tidskoden blir inte alltid exakt. Klippet kan börja någon sekund före eller efter vald tid.
Ange tiden i formatet, (mm:ss)

Kopiera den skapade länken till adressfältet i din webbläsare

UR Psykologi

UR Samtiden - Forskar-Grand Prix 2013 : En konsuments känslor

Hur ska vi få folk att handla mer miljömedvetet? Hur ändras människors beteende? Per Kristensson, Karlstads universitet, tror sig vara något på spåren genom sin forskning om konsumenters beteende, tankar och känslor. Inspelat 5 december 2013. Arrangör: Vetenskap & Allmänhet.
  • Originaltitel: UR Samtiden - Forskar-Grand Prix 2013 : En konsuments känslor
  • Bolag: UR
  • Produktionsår: 2013
  • Ämnen: Psykologi
  • Språk: Svenska
  • Speltid: 3 min
  • Tillgänglig till: 2025-06-30