UR Pedagogiska Frågor

UR Samtiden - Bokmässan 2020 : Nästa steg i skolans digitalisering

Våren 2020 har digitalisering fått en ny innebörd i skola och utbildning. Vilka lärdomar kan lärare ta med sig och hur går vi vidare? Årets Guldäpplet-finalister Mia Lägnert, Pernilla Abrahamsson, Sara Bergström, Linda Bjällerstedt och Emelie Hahn samtalar med forskaren Susanne Kjällander och jurymedlemmarna Robert Fahlgren, Lärarförbundet och Ragnar Sjölander, Lärarnas Riksförbund. Inspelat den 25 september 2020 på Fotografiska i Stockholm. Arrangörer: Stiftelsen DiU och Guldäpplet.
  • Actors: Mia LägnertPernilla AbrahamssonSara BergströmLinda BjällerstedtEmelie HahnRagnar SjölanderRobert FahlgrenSusanne Kjällander;
  • Originaltitel: UR Samtiden - Bokmässan 2020 : Nästa steg i skolans digitalisering
  • Bolag: UR
  • Produktionsår: 2020