UR Samhällskunskap

Många människor mår bättre av att jobba hemifrån, men det finns vissa utmaningar. Som till exempel hur man skiljer på arbete och fritid, och hur kan man ha en nära relation med kollegor om man aldrig träffas på riktigt. Ledarskapsforskaren Lena Lid Falkman pratar om det nya normala och ger tips på hur man kan tänka kring arbete, fritid och ledarskap. Inspelat på Handelshögskolan i Stockholm den 14 september 2020. Arrangör: Handelshögskolan i Stockholm.
  • Actors: Lena Lid Falkman;
  • Originaltitel: UR Samtiden - Sveriges väg genom pandemin : Det nya normala - arbetssättet och kontoret
  • Bolag: UR
  • Produktionsår: 2020