UR Pedagogiska Frågor

Rektorerna har en viktig roll att spela för att samordna och utveckla elevhälsan så att den fungerar förebyggande och främjande. I en paneldiskussion berättar fyra rektorer från olika skolor om hur de arbetar med det uppdraget. Medverkande: Anette Buhlér, Achilles French, Emelia Gardemar och Eva Lindvall. Moderator: Pia Skott. Inspelat den 7 maj 2018 på Münchenbryggeriet i Stockholm. Arrangör: Rektorsprogrammet, Stockholms universitet och Specialpedagogiska skolmyndigheten.
  • Actors: Pia SkottAnette BuhlérAchilles FrenchEmilia GardemarEva Lindvall;
  • Originaltitel: UR Samtiden - Rektorsprogrammets forskningskonferens : Elevhälsoarbete under utveckling
  • Bolag: UR
  • Produktionsår: 2018